Sensizlik Sözleri

Güzel sözler kategorimizde şimdi de sizlere en ilgi çekici ve beyin yakıcı sensizlik sözleri, sensizlik mesajları adlı yazımızı paylaşacağız. Umarım bu yazımızı beğenir ve sosyal medya aracılığıyla paylaşırsınız.


EN GÜZEL SENSİZLİK SÖZLERİ 

Boş ver, her şey olacağına varır derler ya, bakalım bizim bu yalnızlığımız nereye kadar varacak!

Hangi kapıyı açsam sensizlik esiyor, yüreğim üşüyor.

Eğer susuyorsam bil ki bu benim deli halimdir. Şunu unutma en büyük depremlerin habercisidir, sessizlik.

Sabıkam bile yokken, sensizliğe müebbetim!

Sensizliğin dilini çözsem de, şivesine bi türlü alışamadım daha.

Seni sensiz yaşamak en kötü kader olsa gerek.

Sonsuzluk istedim Yaradandan! Sanırım ‘S’ yi biraz sessiz söyledim. Şimdi ‘Onsuzum!’

Yalnızlık demleniyor sen diye çınlayan ruhumun koridorlarında.

Seni bekleyişimin adı yok. Sadece yüreğim de lal olmuş duamsın!

Hiç bir bilimsel açıklaması yok sensizliğimin! Nasip değilmiş diyorum sadece.

Vallahi billahi yalnız değilim ben ya. Hüznüm, can sıkıntım, gölgem ve gözyaşlarım hepsi de yanımda!

Anlamıyor musun? Gökyüzü güneş olsa sensiz karanlıktayım ben.

Yeter ki yetim bir çocuk gibi bırakma yüreğimi. Zira sensiz bu can bir yüktür yüreğime.

Gittin! Tırnağının ucu kadar bir şey yapmazdın değil mi gitmemek için? Oysa ben tırnaklarımı sökmeye hazırdım gitmemen için! Et tırnaktan ayrılmaz diyen ataları bile yanılttın! Eti tırnaktan ayırıp gittin!

Yazılan her satır, yokluğuna delil olarak kullanılabilir!

Titreşime alınıp herhangi bir köşeye atılmış bir telefon gibiyim şimdilerde. Titriyorum yalnızlıktan, ölüyorum yar sensizlikten.

Sensizlikten kaçış yok, kabul etmek ise çok zor. Yalnızlık haykırışım, nerdesin yürek sızım.

Birkaç yüzyıl yaşayacakmış gibi gelmiyorsun hala. Senin vaktin varsa, benim ömrüm yok. Bunu bil istedim!

Hayatımda ilk defa saatin sesi bu kadar dikkatimi çekti. Sessiz ve sensiz!

Dün gece yine aklımdaydın saatlerce, önce ölümü sonra sensizliği düşündüm. Hiç farkı yoktu birbirinden, çünkü ölüm sensizlikse, sensizlik zaten ölümdü.


Öyle bir geliyorsun ki aklıma, bıçağın bıçağı bilediği gibi. Ve öyle çok özlüyorum ki seni tıpkı o bıçağın kemiğe dayandığı gibi.

Sana bağlanmak da nereden çıktı? Altı üstü sensiz yapamıyorum, sadece seni düşünüyorum. Bağlanmak da ne demek kördüğüm.

Birlikte bir masala inanmak istedim ben seninle, hepsi bu!

Ben karamsar değilim. Sadece güzel şeyler yazınca, güzel şeylerin olmayacağını biliyorum.

Bir garip herkes. Kime rastlasam yeni bir akıma geçtiğini söylüyor. Oysa ben hala sensizim.

Bensizlik umrunda olmadığı sürece, sensizliğe aldırış etmeyeceğim.

Aldım elime kalemi boş bir sayfa buldum sen’li yazılarımın arasında. Yalnızlığı beklemeye koyuldum beyaz düşlerime esir olan karanlık odamda. Nefesim daraldı yuttum içimde her ne varsa, dört duvar dillendi sessizliğimden.

İki kahve getirmişim masaya alışkanlıkla. Biri bana, biri de olmayan sana. Bir tüttü ki sensizliğin dumanı, sorma gitsin.

Sensizliğe uyandığım bu kaçıncı gün bilmiyorum ama, güneş bugün yine hasretin üzerine doğuyor.

Güldüğünde mutlu olur sevinirdim amansızca, sözlerinle hayal kurardım geleceğe, şimdi sen yoksun hayatım bir işkence resimlerine bakıp ağlarım her gece.

Küstüm hayata küstüm insanlara sensizlik hayatımı dağıttı sensizlik aldı içimdeki sevgiyi.

Hatıraları düşünüp ağlarım her gece, ne güzeldi o günler diyip dalarım hayallere her gece, resimlerini öperek koklarım saatlerce kalbim ağlar anıların içinde.

Sensizlik vurdu hayatıma yaşamak istemiyorum sensiz bu hayatı sensizlik aldı beni benden yaşamak istemiyorum seni sensiz hayatımda.

Gecenin yaşanmamış anıları olacağım belki de bundan sonra, sadece geceleri yaşayacağım sensiz bir hayatta, aslında yaşamak değil bu yine seni düşünce her anımda.

Uzayı giden gecelerde yalnız kaldığım günlerde dinlediğim her müzikte seni düşündün ağladım her seferinde seviyorum seni sensizlik öldürdü beni.

Seninle mutluydum yanında huzurluydum, şimdi gülen gözlerim ağlıyor, ağladıkça yalnızlığım her günkünden daha fazla artıyor bebeğim sensizlik çekilmiyor.

Sensiz çığlıkların içinde ağlıyorum sensiz bir odada hayata küsmüşüm anılarımla avutuyorum ağlayan kalbimi şimdi uzaklardasın mutlu musun bensiz?

Sefil oldu hayatım bıraktım artık bendeki seni hadi git durma bakma arkana ben bittim artık kalmadı içimde yaşamak sevinci kalmadı hayatımda sevgi izleri.

Bıkmışım dünyada bıkmışım yalanlardan mutlu olmayı unutmuşum yalnız kaldığım dünyada sensizlikle kalmışım içimdeki acı ve hüsran hayatımda.

Sevenler gece ölürmüş gülüm, anılar aklıma geldikçe gözlerimden süzülür yaşlar, seni düşündükçe uzar gider geceler sensizlik boynumu büktü sensizlik beni bu hale soktu.

Hayatımda sensizlik varsa ölüm var, hayatımda sensizlik varsa renksizlik var ve hayatımda sensizlik varsa ben yokum bu hayatta.

Sensiz renksiz hayat, sensiz çekilmiyor bu hayat, sensizlik içinde yaşadığım her an bana can çekiştiriyor ne olur anla!

Telefonumda resmin aklımda her zamanki gibi güzel hayalin var, odamda anılar saklı gözyaşlarımda umutlar vardı şimdi hepsi yok oldu gitti hepsi seninle birlikte aldı götürdü kalbimi.

Zor günlerimi yazıyorum bu satırlara hep aklımda sen varsın çıkaramıyorum seni kafamdan asla, seni özledim desem de gelmezsin bilirim gözyaşlarım anlatsın sana sevgimi belki o zaman dönersin sensizlik zor be gülüm.

Beni yerden yere vursan gitmesen! Beni azarlasan gitmesen! Sensizlik istemiyorum hayatta ne olur bırakma beni.

Zamansız bir gidiş bu içimde sana beslediğim sevgi şimdi öksüz kaldı, seni düşünüp yanarım geceleri, sensiz bir ben kaldı odamda ağlarım geceleri.

Hep senin için hayal kurdum gelecekte, seninle umutlar büyüttüm sevgimizin içinde ama sensizliği hiç düşünmemiştim çaresiz kaldım artık çalacak bir kapım yok sevgi sözleri söyleyeceğim bir sevgilim yok sensizlikle bıraktın beni helal olsun sana sevgili.

Esip gittin hayatımdan rüzgar gibi bıraktın güzel günleri gözü yaşlı seven gece bıraktın beni içimdeki dertlerle!

Unutma beni sakın bensiz hayatında, anılarım gelecek aklına belki de ağlayacaksın o anda, sözlerim gelecek aklına anılarımla bütünleşecek gözlerinde ağlayacaksın belki hatıraların adına.

Üstümde yılların yorgunluğu var aldırmıyorum üstümden hayatın acısı geçmiş fark etmiyorum, sadece kalbim yanıyor adınla her şeyi unutup giden garip bedenim bir seni unutmadı bir sensizliği kaldıramadı bu hayatta.

Sensiz nefes almak haram olmuş bana, sensiz nefes alamıyorum daralıyorum bağırmak istiyorum bağıramıyorum sensizlik kıstı sesimi nefes alamıyorum..

Hayat zevk vermiyor artık bana sen gittin ya hayatımdan acılar koydu bana, artık dert çekiyorum yalnız hayatımda sensizlik tak etti canıma.

Seni kitaplara yazdım defterlere adını anlattım, seni boş odamda haykırdım ama kimseye seni anlatıp ağlayamadım çünkü ağlayan gözlerim artık kurudu sensizlik bitirdi beni.

Bi hayat istedim senden çok mu gördün bana? Sensizlik çekilmiyor gözyaşlarım dinmiyor ağlıyorum soğuk akşamlarda ağlıyorum sensizlik girdi hayatıma.

Yaşamak mı bu söyle bana? Nefes almak mı sensiz olmak bu hayata? Seni özledim desem de bilirim dönmezsin bana bıraktın beni hayatta acılarla.

Yas tutuyorum senin için yas tutuyorum geleceğim için seni severken sen öldürdün beni şimdi sensiz bir kalp bıraktın arkanda sonum ölüm bunu unutma.

Artık ölmüşüm yaşamışım fark etmez, sensizlik hayatıma işlemiş hiç bir acı bu kadar beni benden etmez, sensizlikmiş benim en ağır yaram sensizlikmiş benim suskun bakışlarım daha iyi anladım.

Bana hediye ettiğin bendeki kalbi saklıyorum senin için belki dönersin diye, umutlarımla bekliyorum seni geldim dersin diye, ölüme saklıyorum kendimi belki de gelmezsin diye sensizlik ölümdür benliğimde.

Sensizken fark ettim yalnızlığı, sensizken yaşadım soğuk odada ağlamayı, sensizken hatırladım sevginin adını şimdi sen yoksun hayatımda huzur kalmadı sensiz hayatımda.

Bir gün gelir unutursun beni de gelmem aklına bir anı olurum hayatında, ama senin için yanan bu kalbimde bir efsane oldun bunu unutma unutturmayacağım bunu sana aşık olan hayatıma
.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgiliye Uzun Mesajlar 2023, Uzun Sözler

Aile Sözleri, Güzel Aile Mesajları

Kardeşe Sözler, Kardeşlik Sözleri