Uzun Aşk Sözleri

Bu yazımızda aşk yazıları, uzun aşk sözlerinden bahsetmek istiyorum. Sevgiliye uzun şekilde kendimizi ifade etmemiz için gereken anahtar kelimeler yer almaktadır.

En Güzel Aşk Yazıları 
-------------------------------------------------------------------------------

Yeter ki ellerin ömür boyu ellerimle kenetlensin, her şeye hazırım ben.

Benim kurulu düzen dediğimi senin dizlerine yatıp uyumak.

Senin göğsüne başımı yasladığımda; göğüs kafesin altında bir cennetin varlığını hissediyorum. Oraya uzanıyorum, bilmiyordun.

Tek dileğim ne biliyormusun? Gözlerimi kapamış senli hayaller kurarken, gözlerimi açtığımda yanımda olman.

Sıkıntı etme. Kaderinde kim varsa ayağına o gelecek. Kaderinde ki oysa; muhakkak seni sevecek!

Seni seviyorum. Deli gibi değil gayet aklı başında olarak seviyorum.

Rabbim seni sevene sevdir beni.

Ne güzel bir şeydir birini koşulsuz, kuralsız olduğu gibi kabul etmek. Ve ona. ‟ İyi ki varsın ˮ diye bilmek.

Zaman sen olmayınca geçmiyor. Sen olunca da yetmiyor.

Kızdığında, küstüğünde bile seni düşünen bir sevenin olması ne güzel.

‟ Sevmek yürek ister ˮ değil. Her yürek sevmek ister. ˮ Sadece; Sevdiğine sonuna kadar sahip çıkmak CESARET ister.

Her şey yakıştığı yere. Sen benim kalbime.

Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı.

Senin gülüşün benim mutluluğuma sebep.

Yürüdüğün yolu bile sevdim ben. Oturduğun bankı hatta o baktığın manzarayı bile sevdim. İçinde sen olan her şeye aşık oldum ben.

Yalnız seninle güçlüyüm. Sen olmasan bir anlamım olmaz. SEV beni.

Sende bir şey var, bana derin derin nefes aldıran.

Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.

Sonra sen geldin, hiçbir şeyim yok derken her şeyim oluverdin.

Aklıma geldiğin anda hiç bir şey umrumda değil. Huzursun tam anlamıyla.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgiliye Uzun Mesajlar 2023, Uzun Sözler

Aile Sözleri, Güzel Aile Mesajları

Kardeşe Sözler, Kardeşlik Sözleri