Sevgiliye Uzun Mesajlar 2023, Uzun Sözler

Bu yazımızda sevgilinize uzun uzun derdinizi anlatabileceğiniz sevgiliye uzun mesajlar 2023 veya sözler yer almaktadır. Sizde bu sözleri internet ortamında aramadan ulaşabilir ve sosyal medyalarda paylaşabilirsiniz.







Sen çatlayan dudağımda bir damla su, içimdeki yaşama tutkusu, avuçlarıma düşen kar tanesi. Sen sevgilim, sevdiğim, her şeyimsin. Seni çok seviyorum bebeğim.

Sevgilim sen benim gecelerimin yıldızı, sabahlarımın güneşi, kalbimin hayat damarları, hayatım sen benim dünyamın içinde bir dünyasın. Seni çok seviyorum bebeğim.

Mutlu ol ömrünce, üzülmeler sana yasak olsun. Sen üzülme sakın, üzülmelerim sana feda olsun. Seni seviyorum aşkım.

Benden seni seviyorum dememi bekleme sevgili. Biz de zikir sessiz çekilir.

Ah gözyaşına kıyamadığım. Sol yanımda dua dua yaşamaktasın. Sen hayatımın armağanı, sen çöllerimin serabı, sen yüreğimin tek sevabısın.

Seviyorum derken kalbim titriyor. Yanında her şey yalan bir sen gerçek geliyorsun, gözlerim senden başkasını asla görmüyor sevgilim.

Bir güneş gibisin sen, gözlerimde geceleri rüyam olursun girersin düşlerime. Hayatı buldum gözlerinde sevdiğim, yalnız seni sevdim.






Bu kısa mesaj ile sana yüreğimden gelen tatlı bir buse yolluyorum. Beni affedip dilediğim özürleri kabul etmen için. Benim için inan ki çok ama çok değerlisin. İçinde senin olmadığın bir hayatı düşünemiyorum.

Sana öyle tutkun ve vurgunum ki. Artık sensiz kalmaktan çok korkuyorum. Hiç ayrılmadan beraber uyuyacağımız gecelerin yaklaşması için benim tek duamsın.

Üzüntülerin kumsaldaki ayak izleri kadar hafif, sevinçlerin okyanuslar kadar derin ve büyük olsun. Seni seviyorum aşkım.

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. 
Dolanıp sarmak geliyor içimden, saramıyorum. Öylesine bağlanmışım ki, sensiz duramıyorum. Seni çok seviyorum.

Bazı aşklar okyanus gibidir görmesen de sonunun bir yerlerde bittiğini bilirsin, okyanuslar bile kıskanır sana olan sevgimi. Görmesem de sonunu biliyorum, sonsuza kadar bitmeyecek. Seni seviyorum.

Hayat bir sudur, önünde durulmaz. Mavi bir renktir arkası görülmez. Arkadaşlık bir sırdır anahtarı verilmez. Sevgim sana ebedi asla kalpten silinmez.

Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun.

Bırak da aksın zaman bırak coşsun saatler bırak kaçsın yelkovan kovalasın akrepler bırak haykırsın hayat inlesin yerle gökler nasılsa bir yerlerde seven kalp seni bekler.

Zaman zaman vuruyor mızrabını hasrete; yokluğun gönlümün susmayan sazı. Tellerine nota diye ismini dizdim senin. İsmini kazıdım bütün güftelerime anla, sızım sızım sensizlik dolu evin her yanı.

Çayımda ki şeker gibi, ekmeğimin tuzu gibi, gözlerimin feri gibi, hayatımın anlamısın sen sevgilim, bendeki can gibi cansın içimde sevgilim.

Benim sevgim zaman ve uzaklıkla sınırlı değil, zamanı kaldırınca aynı andayız uzaklığı kaldırınca aynı yerdeyiz, o zaman her an ve her yerde seninle beraberiz.

Hissizler, hareketsizler yol alamazlar, uyuyanlar hedefe ulaşamazlar, hele azmini iradesini yitirenler asla uzun zaman ayakta kalamazlar.




Ağzımın tadı yoksa hasta gibiysem, boğazımda düğümleniyorsa lokmalar, buluttan nem kapıyorsam inan hep güzel gözlerinin hasretindendir.

Hasretin öldürdü beni. Şimdi geceler çaresiz. Şimdi yağmur damlası gelip konar dudaklarıma sessiz. Söylemiş miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.

Biliyorsun her gök kuşağının bittiği yerde bir hazine saklanırmış. Gök kuşağını takip ettim geçenlerde sende bitti. En değerli hazinemsin benim, canımsın.

Bir erkekle mutlu olmak için onu çokça anlayıp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak içinse onu çokça sevip, anlamaya hiç çalışmamak gerekir.

Seni her özlediğimde kalbime bir yıldız koyuyorum. Ne kadar özledim diye sorarsan, kalbimde bir gökyüzü taşıyorum bunun için seni çok seviyorum.

Sen Allah’a dilenen bir dilek, gözlere uzanan ellerimsin. Sen gözlerimden süzülen yaş, tek düşüncem hasretimsin. Sen yaşadığım ömür, sen her gece rüyama giren biricik sevgilimsin.

Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulmayacak kadar derin, umulmayacak kadar yakın, tek başına yaşanmayacak kadar takımdır.

Yaşamak istiyorsan bir umudun olmalı, kalbin varsa bir sevgin olmalı, sevdiğin varsa yalnız senin olmalı, sana verilen en büyük ceza mutluluk olmalı.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aile Sözleri, Güzel Aile Mesajları

Kardeşe Sözler, Kardeşlik Sözleri