Kısa Aşk Sözleri, Kısa Aşk Mesajları

Bu yazımızda aşk sözleri ve aşk mesajları ile ilgili sözler paylaşacağız. Buradaki aşk sözleri sayesinde sevgilinizin kalbini fethetme konusunda daha tecrübeli ve daha hızlı olacaksınız. Bu sözler tam size göre.




Ona bakmaya kıyamamak mı yoksa bakıp da doyamamak mı aşk!

Zaman sen olmayınca geçmiyor. Sen olunca da yetmiyor.

Bir hasret kadar uzak olsan da bir nefes kadar yakınsın yüreğime. Ömrüme ömür katan yarim.

O benim olsun, dünyalar sizin.

Seni düşünürken içim geçmiş, severken de ömrüm.

Benden sonra gelen beni sana unutturur. Ama unutma hayat insana tükürdüğünü yalatmaz yutturur.

Kalp dediğin atıyor zaten. Marifet ritmi değiştirebilen de.

Aşk en çok sevdiği kadının gözyaşlarına kıyamayan  erkeğe yakışır.

Sen benim arayıp da bulduğum değil, hiç aklımda yokken aşık olduğumsun.

Aşkımızı dağlara yazacaktım ama yeterince büyük bir dağ bulamadım.

Aşk erkeğe yakışır, kadın zaten aşktır.

Kız dediğin İstanbul gibi olmalı, fethi zor fatihi bir tane olmalı.

Çok sevilmeye değil, hep sevilmeye ihtiyacım var.

Üzülme! Ayağına batan dikenler, aradığın gülün habercisidir.

Hiçbir hayale sığdıramadığım tek gerçeğimsin. Sevdim işte! Ötesi de yok gerisi de.

Biz başka severdik. O yüzden başka sevemedik.

Aşkın boyutu büyüktür. Her kalbe sığmaz.

Değer verdiğin insan senin değerini bilmiyorsa bırak kendi değeriyle kalsın.

Tanıdığım gibi kalsaydın, düşündüğün gibi severdim seni.

İnsanın başına ne gelirse merakından gelir demiş eskiler, baktım olmuyor, ben seni merak edeyim, sen de geliver.

Benim için bir insanı sevmek onunla yaşlanmayı kabul etmek demektir. Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum.

Körün ışığı, sağırın uğultuyu, toprağın suyu özlemesi gibi özledim seni.

Senin kıymet verdiğin kişi eğer senin kıymetini bilmiyorsa, bırak kendi değeriyle kalsın.

Beni sevecek kadar deliysen, hak edecek kadar mertsen, yalan söylemeyecek kadar şerefliysen, bende uğruna ölecek kadar yürekliyim!

Tek bir bedduam var; “Sarıldığın her insanda beni hatırla”

Sevmek o kadar güzel ki ama her zaman güzel değildir. Çünkü; aşk her zaman gerçek olmuyor.

Eskiden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim. Şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar gözyaşım oldu.

Ne geçmişe saplanıp kalacaksın, ne geleceğin düşlerini kuracaksın. Ömür dediğin şu andır onu da hakettiğin gibi yaşayacaksın!

Bir insana değerinden faza değer verirsen ye onu kaybedersin ya kendini mahvedersin.

Çakallar olsa ne yazar! Ya ölümüne severiz, ya da tek kalemde sileriz! Tarihi biz yazdık.. Tarihten de biz sileriz.

Sevmek seviyorum demek değil, yüreğinde hissetmektir. Ve aşk yanında olanı sevmek değil, bazen gelmeyecek birini beklemektir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sevgiliye Uzun Mesajlar 2023, Uzun Sözler

Aile Sözleri, Güzel Aile Mesajları

Kardeşe Sözler, Kardeşlik Sözleri